Virksomheder og organisationer er virkelig ved at få øjnene op for mulighederne i blogs og blogosfæren.
Det er dog ikke altid nemt at skulle gå i dialog med “brugerne” istedet for en-vejs kanal-kommunikation. Herhjemme har vi da også haft en del interessante cases hvor virksomheder har fået kærligheden at føle ifm blogosfæren, f.eks. Krak-sagen og Mercedes-sagen.
Nu bringer Emme så endnu en ny case frem: hvorledes 20th Century Fox gerne vil være “venner” med blogosfæren og inviterer på klodset vis til film-fremvisning. Godt indlæg på spam til relationsludere.
emme
20. februar 2008Lidt pænere permalink her: http://www.emme.dk/2008_02_01_arkiv.html#6109186309551479872
Og tak – men husk, at det bare er en gammel sur purist, der skriver. Jeg tænker at der er mange der synes at man skal tage det fryns man bliver tilbudt, hvilket man jo gør i mange andre sammenhænge.
Stefan Bøgh-Andersen
21. februar 2008Ja, der er ikke så mange bloggere som har kommenteret på deres invitation, endnu ihvertfald.
Denne er ihvertfald ikke kun positiv overfor ideen:
http://tearacat.blogspot.com/2008/02/blogbermmelse.html
Stefan Bøgh-Andersen
21. februar 2008Og Hodja er da heller ikke meget for det:
http://hodja.wordpress.com/2008/02/06/gratis-biografbiletter-til-hodjas-l%c3%a6sere/
Martin
11. marts 2008Jeg synes også at det er sjovt at læse om de klumsede forsøg på at komme i kontakt med sfæren. Har der i det hele taget været nogle vellykkede forsøg på dette?
Jeg er ved at skrive en opgave om emnet, tænkte det unne være fedt med noget feedback fra det virkelige virtuelle liv……