To studerende ved Handelshøjskolen i København er i gang med at skrive et speciale om Corporate Weblogs. Fokus i specialet er virksomhedernes brug af corporate weblogs samt hvorledes virksomhederne kan benytte disse i et afsætningsøkonomisk perspektiv. Herunder ses desuden på forbrugernes motiver for at læse eller kommentere på en virksomheds weblog.
Undersøgelsen forventes afsluttet den 11. april 2008
Du kan hjælpe de to studerende ved at svare på spørgeskemaet her: http://www.defgo.net/s.asp?id=1158231&c=ZKQ8XXV&l=da
(22 korte spørgsmål, så det tager kun ca. 5 minutter) . Jeg har selv svaret på undersøgelsen – og denne gang er der altså ingen spørgsmål om engle!
De to studerende skriver sjovt nok selv en blog, Frem med bloggen (det er altså frem-med-bloggen, ikke fremmed-bloggen! Damn, de adresser uden mellemrum) i forbindelse med deres speciale, så man kan følge deres overvejelser løbende og måske endda hjælpe med input. Man kan f.eks. se at både Shevy (Mr. WordPress DK) og Emme (Ms. KCast.dk) har været inde over spørgeskemaet
Pingback:Podii.dk » Blogarkiv » Spørgeskema om corporate weblog
Pingback:Frem med bloggen | René Clausen Nielsen
Pingback:Speciale om Corporate Weblogs indleveret | Overskrifts underskrift