Husker du at lytte med på hvad dine medlemmer siger om din organisation på tværs af sociale og online platforme. Læs med nedenfor og bliv inspireret til hvordan du kan designe skarpe og nye budskaber med udgangspunkt i lytning og monitorering.
Har du ofte kontakt med dine medlemmer i organisationen er det vigtigt at sikre at du kan gå hjem med ro i maven, velvidende at du ikke har misset relevante samtaler på tværs af forskellige sociale og online platforme, hvad enten der er tale om negativ eller positiv respons fra dine medlemmer. Gennem aktivt brug af et lytteværktøj bliver du underrettet hvis der skulle forekommer en øget aktivitet på de udvalgte søgetermer. Fordelen er selvfølgelig muligheden for at kunne reagere, før du pludselig står med håret i postkassen og skal holde for mange bolde i luften på en gang. Om du lytter eller ej, taler folk om din organisation med alt hvad det indebærer af god og dårlig omtale.
Du ved sikkert allerede at det kræver større mængder af tid og ressourcer at gennemsøge nettet for alle omtaler, der retter sig mod dit fagområde. Derfor køber lytteværktøjet dig tid til mere interessante opgaver. Vigtigst af alt kan du hurtigt og effektivt danne dig et overblik over omtaler af din organisation på tværs af flere kanaler, tone of voice, samt hurtig identificering af det indhold, der synes mest relevant for dig. Ved at lytte til dine medlemmer lærer du deres eget “sprog” og kan lettere tale med dem om det der interesserer dem nu og her.
Med den rette indsigt gennem lytning, kan du nemt og interagere med dine medlemmer, besvare deres spørgsmål, takke dem for god omtale eller hjælpe dem med at løse deres problemer.
Hvad taler dine medlemmer om – besøg Overskrift og få en gratis og uforpligtende prøveperiode på 14 dage og oplev hvilken værdi og tryghed du får ud af at benytte Overskrifts lyttetjeneste.
Overskrift – det fulde overblik from Overskrift on Vimeo.