Det er fra den 27. februar til den 3. marts, at årets Social Media Week Copenhagen løber af stablen, blandt andet med Overskrift på sponsorlisten, der i år afvikles under det globale tema: Language And The Machine – the future of communication.
Astrid Haug er ordfører når DR, Danmarks Statistik, Kulturstyrelsen og Overskrift spænder de elektroniske heste for arrangementet Data galore, der afholdes hos Danmarks Statistik den 3. marts. For garvede SMW-deltagere virker nedenstående liste måske til overflødigt, men nye deltagere kan måske have glæde af et par tips.
Kom godt i gang
- Først skal du registrere dig til SMWiCPH, ved at klikke på den grønne Follow online-knap øverst på websitet.
- Det plejer at gå stærkt, når de første events dukker op på tilmeldingslisten, så pro-tip #1: Vær ude i god tid – de mest populære oplæg bliver hurtigt fyldt op. Du finder de oprettede events under Schedule, hvor du både kan finde oplæg ud fra dato, sted, format og meget andet.
- Det kan sagtens ske, at der dukker flere events op – helt op til, og undervejs i Social Media Week. Det kan godt betale sig at holde sig løbende orienteret.
- 2017 er første gang Social Media Week Copenhagen føres under SMWi-flag. Det lille i står for independent, men det lader trods alt til, at de fleste relaterede samtaler og postings hashtagges #smwcph forud for den sociale uge – følg med her.
- HUSK at lægge en god buffer ind mellem events du melder dig til – der kan forekomme forsinkelser en sjælden gang. Kom i god tid før annonceret start.
Vi ses!