Folkemødet, der løber af stablen midt i juni måned, repræsenterer en betydelig investering for alle deltagere. Derfor er det centralt, at din organisation har de bedste forudsætninger for at sætte dagsordenen de rigtige steder under folkemødet.
Update 3. maj 2016: Alle pladser er besat, men du har mulighed for at komme på venteliste, ved at skrive til annesophie@overskrift.dk med emne Venteliste morgenmøde. Hashtag for arrangementet er #lytgodt.
Fra nogen af de mest erfarne hjerner, bliver du klædt på til at kunne følge best-practices før, under og ved evaluering af jeres indsats ved folkemødet 2016. Det drejer sig om at være til stede de rigtige steder – fysisk såvel som digitalt, og det handler om hvordan din præmis kommer til at gøre sig gældende på det rigtige sted og tidspunkt. Men hvordan forbereder man sig på det, og hvordan ved man bagefter, om det har været en succes?
Du møder:
Kim Elmose, Digital udviklingsredaktør // IDA
Som fast deltager på Folkemødet de seneste år, har IDA og Digital udviklingsredaktør, Kim Elmose, en god portion erfaring at dele ud af. Hvordan forbereder en erfaren #fmdk-deltager sig, hvad er vigtigst under selve folkemødet, og hvordan evaluerer man indsatsen?
Thilde Vesterby, Konsulent i Sociale Medier // Region Hovedstaden
Region Hovedstaden målretter indsatsen under folkemødet, og fokuserer langt hen ad vejen på Twitter. Det betyder at ledelsen skal klædes på til at agere rettidigt og præcist på Twitter.
Benjamin Rud Elberth, Digital Rådgiver // Digitaltaktik.dk
Sådan laver du digital understøttelse på dit folkemøde – De bedste organisationer udformer deres folkemøde med interessentafdækning, sikrer tweetable sentences og planlægger digitale tryk. Og så lytter de. Benjamin Rud Elberth viser, hvordan du styrer #fmdk
Tidspunkt: 7. juni klokken 09.00 – 10.00 (kaffe og croissanter fra 8.45)
Tilmelding: annesophie@overskrift.dk seneste den 1. juni – skriv morgenmøde i emnefeltet
Hvor: Jorcks Passage 1 A, 3. sal, 1162 København K – Tlf. 22 15 82 28