At sætte de rigtige KPI'er til skue for alle i virksomheden, er helt centralt. Når man skal i gang, rejser der sig typisk en masse spørgsmål:
Med Overskrift, har du adgang til eksperter, der har været med til at bygge dashboards til redaktioner og virksomheder, på mange forskellige platforme som f.eks. Geckoboard, men også skræddersyede løsninger tilpasset virksomhedens eksisterende systemer kombineret med specialopslag fra Google Analytics, Chartbeat, Mailchimp og andre.
Et dashboard vil f.eks. hele tiden kunne vise dig hvor meget dine brands og konkurrenter omtales online, hvor mange besøgende jeres nyheder på websitet tiltrækker, og f.eks. hvilke online indlæg, der konverterer flest besøgende til betalende kunder.
Alle ser det samme, og har du brug for at måle effektiviteten af jeres Facebook-opslag overfor konkurrentens, eller i real-time vise, i hvor høj grad i sammen møder målene i de fælles KPI'er.
Har du en idé om, at der er værdi i at bruge dashboards i din virksomhed, eller har du brug for at finde ud af det, kan du kontakte Jens Ulrik Lange per e-mail eller telefon +45 21 24 88 85