Live dashboards

Synliggør målene

Opfyldelse af forretningens mål, skal ikke gemmes væk men hele tiden være i bevidstheden hos alle dine medarbejdere. En meget effektiv måde at følge med, er via et dashboard placeret det strategisk korrekte sted. Dels hjælper det dig til at reagere hurtigt, men det kan også have en motiverende virkning at have et løbende indblik i virksomhedens kernemål.

At sætte de rigtige KPI'er til skue for alle i virksomheden, er helt centralt. Når man skal i gang, rejser der sig typisk en masse spørgsmål:

  • Hvem skal se skærmen?
  • Hvad der skal vises?
  • Hvordan får vi fat i de relevante data?
  • Hvordan kommer jeg i gang?
  • Hvad kan jeg måle på?

Med Overskrift, har du adgang til eksperter, der har været med til at bygge dashboards til redaktioner og virksomheder, på mange forskellige platforme som f.eks. Geckoboard, men også skræddersyede løsninger tilpasset virksomhedens eksisterende systemer kombineret med specialopslag fra Google Analytics, Chartbeat, Mailchimp og andre.

Reagér rettidigt

Et dashboard vil f.eks. hele tiden kunne vise dig hvor meget dine brands og konkurrenter omtales online, hvor mange besøgende jeres nyheder på websitet tiltrækker, og f.eks. hvilke online indlæg, der konverterer flest besøgende til betalende kunder.

Motivation

Alle ser det samme, og har du brug for at måle effektiviteten af jeres Facebook-opslag overfor konkurrentens, eller i real-time vise, i hvor høj grad i sammen møder målene i de fælles KPI'er.

Kom godt i gang

Har du en idé om, at der er værdi i at bruge dashboards i din virksomhed, eller har du brug for at finde ud af det, kan du kontakte Jens Ulrik Lange per e-mail eller telefon +45 21 24 88 85